Onze vereniging heeft als missie de leefomgeving te versterken met de kracht van vrouwen. Diverse activiteiten zoals lezingen, gezondheid, reizen en fietsen, cultureel, workshops o.a. computer voor jong en oud.
Organiseren van uiteenlopende activiteiten voor de leden zoals cursussen, lezingen, culturele uitjes en sociale ontmoetingen. Wij spreken ons o.a. uit tegen het gebruik van plastic - project Plastic & ik en Femicide - het opzettelijk doden van meisjes en vrouwen. We hebben een actieve reis- en fietsclub, een wandelclub, een culturele commissie en helpen mee aan het Glasmozaïek Fruitcorso, dat aan het Hoogeinde in Tiel een plaats heeft gekregen.
Een mooi bedrag voor onze bloeiende vrouwenvereniging in het hart van de Betuwe.