Kermiscomité Zwaagdijk is opgericht voor de (jong) volwassen om de kermis te vieren met leuke activiteiten bij Café de Ark. Het doel is om veel gezelligheid en reuring op het kermisterrein te creëren, zoveel mogelijk mensen richting de kermis trekken en in alle jaren een goede samenwerking blijven houden met André en Mathieu!
Het kermiscomité wil zoals elk jaar de gezelligheid terug brengen op het dorp met de jaarlijkse activiteiten beerpong en de kermisgams. Deze activiteiten brengen de dorpsbewoners elk jaar weer bij elkaar, dat belangrijk is voor de gemeenschap. Sinds 2 jaar zijn er ook de kindergames voor de jeugd van 12 tot 16 jaar. Om de kermis elk jaar weer gezellig te maken is het dan ook van belang om de games weer origineel en vernieuwend te houden. Daarvoor zijn financiële middelen elk jaar weer wenselijk!