Ons doel is de fotografie van onze leden tot een hoger niveau te brengen. Dit doen wij door 14-daagse bijeenkomsten waarbij leden foto's kunnen presenteren die plenair worden besproken. Goed en fout is niet aan de orde. Het plezier in fotografie behouden en verhogen is ons hoofddoel.
Een gerenommeerde fotograaf uitnodigen voor een lezing en die lezing toegankelijk maken voor belangstellenden ook die geen lid zijn.
Expositie georganiseerd in expositieruimte Zaans Groen te Zaandam. Bekendheid extra leden aangemeld.