Kaartclub "Ons Genoegen"bestaat sinds eind 1945, iedere donderdagavond
is het kaarten (bieden zonder roem) vanaf 19.00h. in de Zoutvliet. (Blide) te
Terneuzen.
Bestedingsdoel is om de onkosten, zoals huur, bankkosten, prijzen etc. te
verminderen om zo nog jaren te kunnen doorgaan met kaarten.