SeniorenNetwerk Sas van Gent-Westdorpe(voorheen KBO) heeft als doel ouderen vanaf 55 jaar een sociaal netwerk te bieden. Gezellige verenigingsmiddagen op maandag-woensdag-vrijdag van13.30-17.00 uur.
Onze vaste aktiviteiten zijn kaarten, biljarten, bingo, jeu-des-boules en sjoelen.
De gemeente legt 2 jeu des boulesbanen aan bij het verenigingsgebouw St. Albert. Sommige mensen kunnen niet zo heel lang staan en dan is het fijn om 2-3 bankjes bij de banen te zetten. Tevens magneetstangen om de ballen op te rapen, zodat men niet hoeft te bukken.