Wij zijn een amateur-fotoclub waarvan de leden iedere eerste maandag van de maand samenkomen ( uitgezonderd juli en augustus) om foto's te bespreken. Iedere maand hebben we een thema waarvan de leden drie foto inleveren. Tijdens de bijeenkomst bespreken we onderling de foto's, waarbij we elkaar proberen te stimuleren, motiveren en corrigeren.
Iedere jaar organiseren we een driedaagse expositie, waarbij we exposeren met een 80-tal foto's. Ieder jaar huren we daarvoor expositieborden, huren we de Warande en laten we een 80-tal foto's in een hoge kwaliteit afdrukken. Bovendien hebben we kosten aan drukwerk zoals: posters en programmaboekje.