Onze muziekvereniging is één van de oudste in de streek. Wij zijn blij dat we nog steeds geregeld gevraagd worden om op te treden tijdens diverse jaarlijkse gebeurtenissen zoals herdenkingen 2e W.O. Sinterklaas, kerstmarkt, Koningsdag en diverse andere gebeurtenissen. Het ledenaantal is niet meer zoals vroeger, maar vanuit de jeugd is er nog veel belangstelling voor het volgen van muzieklessen die wij ook verzorgen, ook met de bedoeling dat dit zich voortzet in een blijvend lidmaatschap.
Met een geringer aantal leden en sponsoring is het moeilijk de normale exploitatie te bekostigen, bovendien hebben ook wij met prijsstijgingen te maken.
Ook willen we de muzieklessen betaalbaar houden voor de ouders.