Tafeltennisvereniging St. Aloysius is actief in het tafeltennis. Zowel op competitie gebied als op recreatief gebied. Dit voor jong en oud. Zo spelen de jongeren (- 18) iedere maandag en krijgen ze training om op latere leeftijd competitie te gaan spelen. Ouderen spelen iedere maandag middag ook wekelijks hun potje op recreatief niveau en alle actieve leden spelen op woensdag hun training en spelen competitie op 3 niveau's binnen de regionale competitie in Zeeland
De shirts zijn aan vervanging toe. Daarom kunnen we het geld goed gebruiken om betere en professionelere shirts aan te schaffen