We zijn een stichting die er voor zorgt dat er jaarlijks een Koningsdag in ons dorp wordt gevierd. We proberen op deze dag een gevarieerd programma aan te bieden en de laatste jaren proberen we actief de verbinding tussen "jong en oud" tot stand te brengen. Dit in verbinding met het Koningshuis.
Die dag organiseren we in de ochtend activiteiten voor jong en oud. Spelactiviteiten met spanning, zang en dans. In het middagprogramma ligt het accent op wandelen en fietsen.