Wij zijn een dames vereniging van 49 personen er is iedere maand een bijeenkomst met een spreker, film, bingo, quiz, uitstap, het jaarlijkse etentje.
het organiseren van een gezellige avond ter voorkoming van eenzaamheid en tot doel mensen samen te brengen ,dit met een traktatie bij koffie/thee
en later met een hapje en een drankje .