Wij zijn C.V. de Sukkeljèrs, al meer dan 11 jaar een leuke en gezellige carnavalsvereniging. Ieder jaar gaan we er met alle 37 leden tegenaan om aan onze wagen te bouwen, pakken te maken en de loopgroep voor te bereiden. Samen werken we er maanden aan om tijdens carnaval iets moois neer te kunnen zetten.
De opbrengst gebruiken we voor het bouwen van onze carnavalswagen en het maken van de pakken. Ieder jaar gaat er weer een flinke hoeveelheid staal, polyester, verf, stof en nog veel meer doorheen. Denk bijvoorbeeld aan muziek, zonder muziek is een carnavalswagen ook niet helemaal af. Deze bijdrage helpt ons om dit nog jaren mogelijk te blijven maken.