Wij zijn een voetbalclub, die al 60 jaar bestaat. Wij zijn maar een kleine club, maar kunnen met trots zeggen, dat wij alles eraan doen, om deze club levend te houden. Dit is niet altijd even gemakkelijk, maar wij werken er hard voor.
Met maar twee elftallen en geen jeugd meer is het vechten voor nieuwe spelers en deze te behouden.
Wij willen het geld graag gebruiken, om onze spelers in elk seizoen heel goed met alle benodigdheden te voorzien. Denk aan zon beschermende middelen in de zomermaanden, drinkflessen tijdens de wedstrijden, dekens of jassen tijdens de winterperiode en als de spelers op de bank zitten. Ondershirts, Clubtas voor de tenue's.Eerste hulp materialen voor het noodgeval. alles kleine dingen, die wel voor een kleine club als ons doortikken qua kosten.