Ons Genoegen is een bloeiende vereniging die bestaat uit meer dan 100 leden. Naast het harmonieorkest, zijn er een slagwerkgroep, meerdere samenspelvormen voor leerlingen, een dweilband en een brassband. Op verschillende dagen wordt er gerepeteerd in het verenigingsgebouw. Het repertoire is zeer afwisselend. De doelstelling is om met plezier samen te kunnen musiceren en dit regelmatig voor publiek ten gehore te kunnen brengen.
Om op een prettige manier muziek te kunnen maken, waarbij klank en geluid op de beste manier naar voren komen, en om gehoorschade zoveel mogelijk te beperken, willen we aanpassingen aan het gebouw doen, zoals o.a. nieuwe gordijnen.