Wij zijn een muziekvereniging dat zeker in een dorp niet mag ontbreken.
Zo treden we op tijden koningsdag, avondvierdaagse, 4 en 5 mei herdenkingen en kerstnachtdiensten.
Net als vorig jaar willen we het weer aan de jeugd besteden gezien we gelukkig weer nieuwe jeugdig aanmeldingen hebben en willen dan ook het geld besteden voor instrumenten/kleding en muzikale opleiding.