wij zijn een vereniging van muzikanten die regelmatig optreden in de Bommelerwaard en soms ook daar buiten. Wij zijn een dagorkest dus we repeteren op donderdagmiddag. Ook onze optredens zijn meestal overdag. We spelen over het algemeen bekende en vrolijke muziek. Om te luisteren of op te dansen. De optredens worden altijd zeer gewaardeerd.
Een belangrijke besteding van ons orkest is het verkrijgen van leuke en goede muziekpartituren. Daarmee blijft het interessant voor de muzikanten en het publiek. Verder besteden we ons geld aan de normale bedrijfsvoering van een orkest.