Wij vieren al meer dan 50 jaar carnaval in apeldoorn/beekbergen en gaan minstens 2 x per naar het Zonnehuishuis in beekbergen om daar met de bewoners en carnavals of muziek avond te doen
wij gaan 2 a 3 x per jaar naar het zonnehuis om daar met de bewoners een carnavals- of muziekavond te houden en zeker niet tew vergeten een bingoavond en met de rolstoel 4 daagse krijgen de deelnemers een fruitbakje