in 2005 hebben enkele mannen een shantykoor opgericht. Nu ruim 20 jaar later bestaat het koor nog steeds en hebben we ongeveer 60 leden waarvan 8 muzikanten. We treden ongeveer 2 maal per maand op in verzorgingstehuizen en of buurtfeesten.
We denken aan aanschaf van een partytent om bij minder goede weersomstandigheden ook buiten te kunnen optreden. Nu moeten we helaas nog wel eens een optreden annuleren als de weersomstandigheden niet mee werken .
We hebben vorig jaar een prima jaar gehad en kwam de bijdrage van de RABO clubsupport goed van pas.