Wij zijn een muziekvereniging met ruim 30 leden voor jong en oud. We vinden het leuk om met elkaar muziek te maken maar ook de gezelligheid is belangrijk. We oefenen iedere donderdagavond. We maken muziek tijdens Schuttersfeest en Kermis en op concoursen We geven ook concerten en lopen mee tijdens de intocht van de A4daagse in Zevenaar. Je kunt ons ook inhuren voor het geven van serenades.
Afgelopen jaar hebben we 6 nieuwe jeugdleden erbij gekregen waar we natuurlijk heel blij mee zijn. Voor deze nieuwe leden moeten instrumenten aangeschaft worden hiervoor zouden wij de bijdrage erg goed kunnen gebruiken.