Wij zijn een vereniging die op komt voor de belangen van ouderen. Wij geven maandelijks een nieuwsbrief uit en brengen een tijdschrift voor ouderen bij hen in de bus. We organiseren themamiddagen over wonen, zorg, fitheid. We gaan 4 keer per jaar samen eten of lunchen. We hebben een nieuwjaarsreceptie. 1 keer per jaar maken we een busreis. We gaan maandelijks met mensen die niet meer autorijden naar een activiteit in een straal van 15 km. We hebben 232 leden.
Locatie huren voor themamiddagen, vervoerskosten voor de busreis en de kleine reisjes. Kosten van het maandblad. Vrijwilligersmiddag (belasting invullers, ouderenadviseurs en bezorgers van het blad). Het is allemaal even duur.
We konden voor onze busreis uit de kas bijspringen met het geld van de raboclubactie.