ORANJEVERENIGING WOLFHEZE

De Oranjevereniging Wolfheze organiseert activiteiten in de periode rond Koningsdag en 4 en 5 mei met als doel de saamhorigheid in Wolfheze te vergroten en de leefbaarheid te versterken. Op Koningsdag wordt gezamenlijk de verjaardag van de Koning gevierd. Tevens organiseert de Oranjevereniging de jaarlijkse 4 mei herdenking op de begraafplaats van Pro Persona.

Ons doel

Als maatschappelijke organisatie, geworteld in het dorp Wolfheze, ziet de Oranjevereniging het als haar plicht voor zowel haar leden als haar omgeving te zorgen. In het kader van haar duurzaamheidsbeleid is de Oranjevereniging steeds op zoek naar mogelijkheden om haar energie- en grondstoffengebruik te verminderen. Naast uitgebreide afvalscheiding wil de Oranjevereniging ook zo min mogelijk afval produceren. Het gebruik van duurzame herbruikbare kunststof drinkbekers kan hieraan bijdragen.

Versterken Lokale Leefomgeving

Vergelijkbare clubs

Ook wij gebruiken cookies

Rabobank gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website en app. Zo verzamelen wij en derde partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op 'Accepteren' dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op 'Weigeren'. We plaatsen dan slechts cookies die zorgen voor een goed werkende website en app.

Meer informatie over cookies of je keuze aanpassen?
 
Haal het meeste uit onze website, app én websites van derden, met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt gedeeld met Rabobank en derden die cookies plaatsen.
Haal het meeste uit onze website en app met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt alleen met Rabobank gedeeld.
Voor een goedwerkende website en app worden alleen functionele en analytische cookies geplaatst.