Afdeling Oosterbeek van de Zonnebloem is een afdeling die mensen met een fysieke beperking bezoekt en voor hen activiteiten organiseert, zodat ze gezellig op stap kunnen gaan.
Er zijn 40 vrijwilligers en ongeveer 60 gasten.
Regelmatig melden zich nieuwe vrijwilligers aan. Zij zorgen voor contact met de gasten, ze gaan bij hen op bezoek en begeleiden hen bij activiteiten zoals een uitje naar het Openluchtmuseum, een lekker bezoek aan het Pannenkoekenhuis, enz.
Met een bus of privé-auto's naar Apeldoorn met een versnapering. De entreekosten zullen betaald worden met de opbrengst van RABOclubsupport, alsmede de versnapering. Vele mensen zullen dit bezoek aan paleis Het Loo als iets bijzonders ervaren.