Bij muziekvereniging Da Harpe Davids staat het met elkaar muziek maken centraal. Iedere week wordt er met veel plezier gerepeteerd in De Witte Kerk in Noordwijkerhout. Met elkaar geven wij leuke concerten waar iedereen van kan genieten.
Het organiseren van een studiedag waarin we workshops kunnen aanbieden aan onze leden. Deze workshops dragen bij aan het muzikale niveau en versterkt de onderlinge verenigingsspirit zodat we nog mooier gaan klinken.