Wij onderhouden, bevorderen en promoten carnaval in de Bergeijk ('t Hof). Ons doel is een gezellige carnaval te vieren voor alle inwoners ongeacht leeftijd, geslacht of wat dan ook. Dit jaar proberen we ons ook wat meer op de jongere generatie te focussen zodat deze met de carnaval niet naar een andere gemeente hoeft uit te wijken.
Onze insteek is dat carnaval betaalbaar is voor iedereen. Daarom betalen wij als vereniging ook de kleding van onze prins en prinses. Hierdoor kan in principe iedereen prins/prinses worden in Bergeijk zonder dat hier een groot budget door de mensen zelf voor vrijgemaakt dient te worden.
We hebben onze prins en prinses weer mooi aan kunnen kleden zonder een extra eigen bijdrage.