Wij vieren Koningsdag in Park Oranje Luyksgestel
We willen graag het evenement komende jaren verder ontwikkelen en verbeteren zodat de inwoners een nog mooiere , aantrekkelijkere en beter georganiseerde ervaring beleven. Door middel van verbetere faciliteiten (bij slecht weer) een sterker programma en een optimale beleving voor alle bezoekers.