Deze vereniging "Het Koffie-uurtje" hebben wij in het leven geroepen om wat met de ouderen te kunnen doen.
Deze ouderen die in de aanleunwoningen Schoolstraat en Rooyackerserf wonen komen van maandag tot en met zaterdag elke morgen een uurtje bij elkaar om koffie of thee te drinken en wat met elkaar te praten.
En op deze manier de eenzaamheid een beetje te kunnen ontlopen.
Voor deze bejaarden zorgen wij dat ze elke morgen (in een ruimte zonder verwarming) koffie of thee kunnen komen drinken van 10:00 tot 11:00u en in de winter in een warme ruimte kunnen zitten.
Onze vrijwilligers zorgen dat de koffie en thee op tijd klaar staat.
En ook zorgen wij dat er voldoende plaats is.
Ook organiseren wij elke maand een bingoavond, ook dat slaan ze niet over.
Daar kijken ze echt naar uit.