HET KOFFIEUURTJE

Deze vereniging "Het Koffie-uurtje" hebben wij in het leven geroepen om wat met de ouderen te kunnen doen.
Deze ouderen die in de aanleunwoningen Schoolstraat en Rooyackerserf wonen komen van maandag tot en met zaterdag elke morgen een uurtje bij elkaar om koffie of thee te drinken en wat met elkaar te praten.
En op deze manier de eenzaamheid een beetje te kunnen ontlopen.

Ons doel

Voor deze bejaarden zorgen wij dat ze elke morgen (in een ruimte zonder verwarming) koffie of thee kunnen komen drinken van 10:00 tot 11:00u en in de winter in een warme ruimte kunnen zitten.
Onze vrijwilligers zorgen dat de koffie en thee op tijd klaar staat.
En ook zorgen wij dat er voldoende plaats is.
Ook organiseren wij elke maand een bingoavond, ook dat slaan ze niet over.
Daar kijken ze echt naar uit.

Versterken Lokale Leefomgeving

Vergelijkbare clubs

Ook wij gebruiken cookies

Rabobank gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website en app. Zo verzamelen wij en derde partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op 'Accepteren' dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op 'Weigeren'. We plaatsen dan slechts cookies die zorgen voor een goed werkende website en app.

Meer informatie over cookies of je keuze aanpassen?
 
Haal het meeste uit onze website, app én websites van derden, met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt gedeeld met Rabobank en derden die cookies plaatsen.
Haal het meeste uit onze website en app met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt alleen met Rabobank gedeeld.
Voor een goedwerkende website en app worden alleen functionele en analytische cookies geplaatst.