Wij zijn een carnavalsvereniging met 13 leden en bouwen voor het 11e jaar een carnavalswagen voor de optochten in Waspik en Raamsdonk. Als vrienden zijn we graag creatief en met elkaar bezig en als CV doen we ook mee aan het Songfestival, organiseren jaarlijks een plakdag en een feest, etc.
We willen dit jaar graag weer een creatieve en actuele carnavalswagen bouwen met onze CV voor ons jubileumjaar om met mooie pakken, een act en de wagen mee te kunnen doen aan de optochten van Waspik en Raamsdonk.
Weer prachtig mee kunnen doen aan de optocht als CV in een dure tijd. Heel blij!