BADMINTONVERENIGING VITESSE

Badmintonvereniging in Waspik met ongeveer 50 leden en al 55 jaar actief. We zijn heel toegankelijk voor leden met en zonder badminton ervaring. Er wordt op maandagavond gespeeld in Sportcentrum Waspik.
Nieuwe leden die graag training willen krijgen dit gratis aangeboden.

Ons doel

We zijn een kleine vereniging die nieuwe leden nodig heeft om bestaansrecht te blijven houden. We organiseren op een aantal maandagavonden een onderlinge competitie voor alle leden die mee willen doen al jaren een groot succes en dat willen we vol blijven houden. Trainingen voor nieuwe leden.

Versterken Lokale Leefomgeving

Vorig jaar

We hebben een 5 tal nieuwe jongere leden bijgekregen wat voor ons veel is.

Doel behaald

Vergelijkbare clubs

Ook wij gebruiken cookies

Rabobank gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website en app. Zo verzamelen wij en derde partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op 'Accepteren' dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op 'Weigeren'. We plaatsen dan slechts cookies die zorgen voor een goed werkende website en app.

Meer informatie over cookies of je keuze aanpassen?
 
Haal het meeste uit onze website, app én websites van derden, met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt gedeeld met Rabobank en derden die cookies plaatsen.
Haal het meeste uit onze website en app met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt alleen met Rabobank gedeeld.
Voor een goedwerkende website en app worden alleen functionele en analytische cookies geplaatst.