Wij zijn een paardensportvereniging die de dressuursport voor paarden en pony's promoot door wedstrijden te organiseren. Daarbij staat plezier en prestatie hoog in het vaandel.
Omdat we het laatste jaar geconfronteerd werden met een sterke verhoging van de wedstrijdkosten op de manege moeten we daar een oplossing voor zoeken. Dit hopen we via Rabo Clubsupport deels op te lossen. Een andere mogelijkheid is om de startgelden te verhogen maar dan doen we eigenlijk liever niet. Ons doel is om de sport financieel toegankelijk te houden voor een groot publiek.
Jullie kunnen ons daar bij helpen door op ons te stemmen. Elke stem levert geld op.
Alvast onze dank daarvoor