Wij zijn een vereniging met ca. 80 leden, veelal wat ouder, die enhousiast het jeu de boules spel spelen. In de competitie gaat het er stevig aan toe, al is winnen vaak niet het belangrijkste.
Samenzijn in een warme omgeving, daar gaat het in hoofdzaak om.
Iedereen draagt zijn of haar steentje bij om deze leuke club draaiende te houden.
Na een spannende wedstrijd is het fijn om in de kantine een versnapering-te nuttigen. Daarbij horen natuurlijk ook schone glazen
Onze spoelbak achter de bar is aan vervanging toe, dateert ver uit de vorige eeuw. Aanvoer- en afvoermaten zijn niet meer van deze tijd, blijkt nu.
Wij zijn dus genoodzaakt de gehele installatie te vervangen en daarbij is een bijdrage van de rabo-clubsupport natuurlijk van harte welkom.