wij zijn van origine een orangerievereniging die voornamelijk tropische planten in huis hebben die hier eigenlijk niet thuis horen, omdat de minimale temperstuur 4 tot 5 graden is om ze te overwinteren, daarom staan ze in de winter van half oktober tot half mei in een warme kas.
we gaan half april met de leden van de verenging enkele stekdagen organiseren, om iedereen die het wilt wegwijs te maken in het stekken van tropische planten. verder zijn er lezingen over deze tropische planten. en worden er tuindagen georganiseerd voor de leden. en ook hebben we tuinreizen over het hele land