Nederland & Oranje Waspik zet zich al jaren in om de nationale feestdagen in ons mooie dorp onvergetelijk te maken. Onze vereniging draait volledig op enthousiaste vrijwilligers die hart hebben voor Waspik.
Of het nu gaat om het hijsen van de vlag, het organiseren van de kindermarkt of het boeken van de leukste bands; wij doen het met passie en plezier. Samen houden we de tradities levend en versterken we de onderlinge band in het dorp.
Naast de traditionele onderdelen, zoals de vrijmarkt willen wij in 2027 een extra hedendaagse activiteit voor de jongste bewoners van ons dorp organiseren.
Een stimulerende factor om onze activiteiten in het dorp voort te zetten voor jong en oud!