ORANJE COMITÉ WASPIK

Nederland & Oranje Waspik zet zich al jaren in om de nationale feestdagen in ons mooie dorp onvergetelijk te maken. Onze vereniging draait volledig op enthousiaste vrijwilligers die hart hebben voor Waspik.

Of het nu gaat om het hijsen van de vlag, het organiseren van de kindermarkt of het boeken van de leukste bands; wij doen het met passie en plezier. Samen houden we de tradities levend en versterken we de onderlinge band in het dorp.

Ons doel

Naast de traditionele onderdelen, zoals de vrijmarkt willen wij in 2027 een extra hedendaagse activiteit voor de jongste bewoners van ons dorp organiseren.

Versterken Lokale Leefomgeving

Vorig jaar

Een stimulerende factor om onze activiteiten in het dorp voort te zetten voor jong en oud!

Doel behaald

Vergelijkbare clubs

Ook wij gebruiken cookies

Rabobank gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website en app. Zo verzamelen wij en derde partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op 'Accepteren' dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op 'Weigeren'. We plaatsen dan slechts cookies die zorgen voor een goed werkende website en app.

Meer informatie over cookies of je keuze aanpassen?
 
Haal het meeste uit onze website, app én websites van derden, met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt gedeeld met Rabobank en derden die cookies plaatsen.
Haal het meeste uit onze website en app met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt alleen met Rabobank gedeeld.
Voor een goedwerkende website en app worden alleen functionele en analytische cookies geplaatst.