Als stichting streven we ernaar om de Loonse gemeenschap te verenigen door het organiseren van een grootschalige Kwisavond. Hierbij doen meer dan 800 deelnemers mee aan een feestelijke, dynamische en gezellige ervaring. Ons doel is om de banden binnen Loon op Zand te versterken en een onvergetelijke avond te creëren. De volgende editie vindt weer plaats in 2027.
Materialen voor de opdrachten, kosten voor radio uitzending en website. De bijdrage van de Rabobank helpt ons om komend jaar om de kwis te blijven organiseren. Alvast hartelijk dank voor uw steun!
Enorm veel stemmen en erkenning. Onze stichting is anno 2026 relevant en bereikt haar doelen.