Wij zijn een gezellig meezingkoor uit Elshout.
Ons motto is : Zingen is leuk , maar samen zingen is nog leuker .
We gaan in 2027 een korendag organiseren in Elshout . Samen met andere koren en een orkest gaan we er een leuke muzikale dag van maken.
Een welkom bedrag om onze dirigent goed voor de dag te laten komen.