Wij zijn een seniorenkoor wat wekelijks bij elkaar komt om samen liederen te zingen. Onder leiding van een dirigent en organist.
De dirigent en organist ontvangen een vrijwilligersvergoeding en naast het zingen is een gezellig samenzijn met deze senioren ook belangrijk.
Dat we wat extra hadden om ons 50 jarig bestaan te vieren.