Rijsbergs Toneel (anno1902) brengt ieder jaar een toneelstuk wat uitgevoerd wordt in de Koutershof.
We streven ernaar verschillende stukken te brengen die mensen op één of andere manier kunnen raken. Dit alles met behulp van spelers, decorbouwers, grime, regie, licht en geluid. Op deze manier zijn alle leden betrokken bij de productie en uitvoering.
We willen graag investeren in kwaliteit. Onder kwaliteit verstaan we betere spreek- en speltechniek,
in licht en geluid, promotie en werving nieuwe leden.
Te denken valt aan een logopedist voor het aanleren van goede articulatie , speltrainingen voor de spelers en cursus voor de grime.