We zijn een vereniging voor 55 plussers. We organiseren fietstochten, busreizen, we wandelen iedere week, we kaarten, handwerken. We organiseren cursussen, voorlichtingsmiddagen. Houden een kerstviering, ontmoetingsdag, jaarafsluiting. Ieder jaar een huifkartocht voor de 85 plussers en de leden die niet aan andere uitstapjes kunnen meedoen.
We houden ieder jaar een huifkartocht met 2 huifkarren voor alle 85 jaar en oudere leden en voor de mensen die niet mee kunnen fietsen of wandelen.We starten om 9.30 / 10.00 uur en rijden dan naar een lokatie voor een lunch, na de middag brengen we een bezoek bv aan het orgelmuseum of andere attractie die binnen de mogelijkheden van deze mensen liggen. We sluiten meestal af met een ijsje op de eindlokatie.
575.90 mooi bedrag. Voor onze vereniging is het stemmen een probleem we hebben 226 leden; 50% is 80+