Vogelvereniging Gooi en Eemland heeft een eigen gebouw waarin o.a. films, lezingen,cursussen en tentoonstellingen gehouden worden. Dit om de vogelliefhebberij te promoten en het verzorgen van de vogels steeds verder te verbeteren. Daarnaast is het voor jong en oud een manier om te ontspannen en vooral met de natuur bezig te zijn.
We willen isoleren van het plafon afronden en verduurzamen.Daarnaast willen we de verlichting vervangen en zuinige ledverlichting aan brengen.
Wat nog steeds op het wensen lijstje staat is een nieuwe zuinige verwarmings installatie.