Wij zijn een tafeltennisvereniging waar sportiviteit en gezelligheid voorop staan.
Er wordt competitie gespeeld, veel getraind en recreanten slaan er ook hun balletje.
Na deze activiteiten is er gelegenheid om in de gezellige kantine een drankje te gebruiken en met elkaar goede gesprekken te hebben.
De netjes op de tafeltennistafels gaan nog wel eens kapot. Hier willen wij de donatie voor gebruiken om enkele nieuwe netjes te kunnen kopen.