Onze vereniging biedt dagelijks de mogelijkheid om 2 uur per dag badminton en/of tafeltennis te spelen in Sporthal De Meent in de Hilversumse Meent voor 55-plussers (vanaf 50 jaar ook welkom).
Badminton is op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Tafeltennis is op woensdag. Er zijn onderlinge wedstrijden, altijd in het dubbelspel.
Jaarlijks ijn we rond de € 550 kwijt aan de huur van een boekhoudprogramma voor onze penningmeester. Daarnaast hebben we een nieuw badmintonnet nodig ad ca. 50 euro.