Muziekvereniging AMDG uit Wehl is een fanfare orkest. De vereniging verzorgt jaarlijks diverse optredens. AMDG levert met haar activiteiten een belangrijke bijdrage aan de onderlinge verbondenheid binnen de Wehlse gemeenschap. AMDG besteed veel aandacht aan de opleiding van jeugdige muzikanten en beleid is dat ieder lid zich individueel kan blijven ontwikkelen. Het motto van de vereniging is: "met plezier samen musiceren".
Om eenheid en uniformiteit van het orkest uit te stralen dragen we dezelfde blouses en overhemden. Deze kleding is aan vervanging toe. Daarvoor kunnen we de financiƫle steun van de Rabobank clubactie goed gebruiken. Stemt u op ons? Dan kunnen wij u weer in de stemming brengen met onze fanfare klanken! Bedankt voor uw stem!