Bridgeclub De Honneur is een bridgeclub in Doetinchem en telt ca 140 leden. Er wordt gebridged op maandagavond en dinsdag- en donderdagmiddag. Op de maandagavond wordt gespeeld in de saza topsporthal samen met de bridgeclub MOK; op de middagen in de kantine van Voetbalvereniging Doetinchem. De gezelligheid staat voorop, maar de indeling van de spelers is naar sterkte. Op maandagavond wordt gespeeld in 3 lijnen, op de middagen in 2 lijnen.
Bij het bridgen wordt gebruik gemaakt van speelkaarten in spellenboards en biedboxen. Omdat deze materialen de gehele speelsessie door vele handen gaan, zijn ze aan slijtage onderhevig en kunnen ze vettig aanvoelen.Tijdige vervanging is dan ook noodzakelijk.
goed functionerende schudmachine, weinig storingen