Stichting Servicepunt Braamt is een buurtsuper en pakketdepot, geheel gedraaid door vrijwilligers, waar men naast de dagelijkse of vergeten boodschappen ook terecht kan voor een sociaal gesprek onder het genot van een heerlijk kopje koffie. Tevens kunnen de Pieterpadlopers hier hun route beginnen of eindigen met een kop koffie en iets lekkers erbij.
Graag willen we kopjes met eigen opdruk realiseren voor de koffiedrinkers bij het Servicepunt. Tevens is huidige kassa na een aantal jaren gebruik aan vervanging toe waarvoor we graag een bijdrage als tegemoetkoming in de kosten heel goed kunnen gebruiken. We zijn tenslotte een stichting zonder winstoogmerk en willen het servicepunt graag in stand kunnen houden o.a. voor de ouderen die er graag komen voor de boodschappen alsook voor de sociale contacten en de lekkere koffie.