Wij zijn een bridgeclub met 122 leden, welke 2 keer per week komen bridgen, in competitieverband, in het Dorpshuis in Angerlo.
Ook organiseren wij een Oudejaarsdrive voor de leden en bridgers uit de omgeving. In de zomer bridgen wij 13 weken om de zomerbridge-bokaal, elke donderdagavond.
In september starten we weer 13 weken lang met de vervolgcursus voor beginnende bridgers, deel 2.
Dit jaar willen we de vele vrijwilligers verrassen met een gezellige middag met bridgen, hapje en een drankje voor hun wekelijkse inzet!