BRIDGECLUB ANGERLO

Wij zijn een bridgeclub met 122 leden, welke 2 keer per week komen bridgen, in competitieverband, in het Dorpshuis in Angerlo.
Ook organiseren wij een Oudejaarsdrive voor de leden en bridgers uit de omgeving. In de zomer bridgen wij 13 weken om de zomerbridge-bokaal, elke donderdagavond.
In september starten we weer 13 weken lang met de vervolgcursus voor beginnende bridgers, deel 2.

Ons doel

Dit jaar willen we de vele vrijwilligers verrassen met een gezellige middag met bridgen, hapje en een drankje voor hun wekelijkse inzet!

Versterken Lokale Leefomgeving

Vergelijkbare clubs

Ook wij gebruiken cookies

Rabobank gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website en app. Zo verzamelen wij en derde partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op 'Accepteren' dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op 'Weigeren'. We plaatsen dan slechts cookies die zorgen voor een goed werkende website en app.

Meer informatie over cookies of je keuze aanpassen?
 
Haal het meeste uit onze website, app én websites van derden, met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt gedeeld met Rabobank en derden die cookies plaatsen.
Haal het meeste uit onze website en app met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt alleen met Rabobank gedeeld.
Voor een goedwerkende website en app worden alleen functionele en analytische cookies geplaatst.