De muziekvereniging Harmonie Terborgh heeft tot doel om muziek in de breedste zin van het woord aan het Terborgse publiek maar ook daarbuiten ten gehore te brengen. We doen dat door middel van buitenconcerten het rondtrekken met onze muziekwagen en door concerten te geven in ons Harmonie muziek gebouw. Dat alles onder leiding van dirigent Henk Lubberdink.
Naast het onderhoud van de muziekinstrumenten speelt het onderhoud van het eigen gebouw ook een grote rol. Het kost jaarljks enorm veel geld om een dergelijk gebouw te onderhouden. We zijn dus blij met elke steun die we kunnen krijgen.