Stichting Evenementen Wehl staat voor het organiseren en begeleiden van evenementen. Het bevordert de leefbaarheid en verbondenheid in onze gemeenschap. En dan voor iedereen, jong en oud. Vandaar ons motto 'Veur elk wah Waehls'. We willen proberen jaarlijks meerdere evenementen te organiseren en hierbij luisteren we goed naar de wensen van de bewoners.
St. Evenementen Wehl wil een aantal filmavonden organiseren, en daarbij het liefst buiten voor verschillende doelgroepen. E.e.a. in de trant van de 'buitenfilm'.
We konden met het bedrag net iets beter uitpakken