Bij De Zonnebloem draait het om mensen. Wij brengen mensen bij elkaar. En zetten alles op alles om mensen met een lichamelijke beperking, vanaf 18 jaar, onvergetelijke momenten te bezorgen. Zodat zij ook volop van het leven kunnen genieten. Een lichamelijke beperking hoeft wat ons betreft nooit een belemmering te zijn.
i.v.m. ons jubileum (40 jaar) willen wij dit vieren op een gezellige middag bij De Vos, met muziek, een hapje en een drankje.