Onze bridgeclub bestaat inmiddels ruim 40 jaar en organiseert bijna
iedere woensdagmiddag van het jaar een bridgemiddag.
Op de middag is het vrije inloop zowel voor de leden als voor niet-leden, die dan wel een kleine bijdrage betalen.
De uitslag wordt nog wel met de hand en behulp van een computerprogramma na afloop uitgerekend. Rond de Kerst wordt meestal een buffet aangeboden.
Het bevorderen van de uitoefening van de bridgesport, bij SBE is dat in competitieverband gericht op senioren
De bijdrage is eerlijk gezegd te klein om een apart doel mee te kunnen bereiken.