OBV

Onze naam vertelt het al: wij zijn een badmintonvereniging. We spelen iedere woensdagavond van 19:30u tot 22:00u in sporthal Den Donk in Oisterwijk. Iedereen is welkom: fanatieke competitiespelers, maar ook iemand die voor het eerst een racket vasthoudt. Op de speelavond spelen we partijtjes (dubbels/mixen) van 20 minuten. Kom eens langs en doe mee!

Ons doel

In 2027 bestaan we 25 jaar in de huidige vorm (na de fusie tussen 2 clubs). Dit jubileum willen we graag met onze leden vieren! Bij voorkeur doen we overdag iets actiefs, genieten we samen van een lekkere maaltijd en doen we 's avonds een dansje onder het genot van een drankje. Kortom een gezellige dag met alle leden!

Versterken Lokale Leefomgeving

Vergelijkbare clubs

Ook wij gebruiken cookies

Rabobank gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website en app. Zo verzamelen wij en derde partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op 'Accepteren' dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op 'Weigeren'. We plaatsen dan slechts cookies die zorgen voor een goed werkende website en app.

Meer informatie over cookies of je keuze aanpassen?
 
Haal het meeste uit onze website, app én websites van derden, met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt gedeeld met Rabobank en derden die cookies plaatsen.
Haal het meeste uit onze website en app met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt alleen met Rabobank gedeeld.
Voor een goedwerkende website en app worden alleen functionele en analytische cookies geplaatst.