Onze naam vertelt het al: wij zijn een badmintonvereniging. We spelen iedere woensdagavond van 19:30u tot 22:00u in sporthal Den Donk in Oisterwijk. Iedereen is welkom: fanatieke competitiespelers, maar ook iemand die voor het eerst een racket vasthoudt. Op de speelavond spelen we partijtjes (dubbels/mixen) van 20 minuten. Kom eens langs en doe mee!
In 2027 bestaan we 25 jaar in de huidige vorm (na de fusie tussen 2 clubs). Dit jubileum willen we graag met onze leden vieren! Bij voorkeur doen we overdag iets actiefs, genieten we samen van een lekkere maaltijd en doen we 's avonds een dansje onder het genot van een drankje. Kortom een gezellige dag met alle leden!